Dankzij de online urenregistratie van AdvocaatCentraal is het mogelijk om uw gewerkte tijd per dag of per dossier vast te leggen. Daarnaast bieden wij een aparte stopwatchfunctie waarmee u eenvoudig de looptijd van bijvoorbeeld een telefoongesprek of het opstellen van een pleitnota bijhoudt. De App maakt het mogelijk dat u overal kunt tijdschrijven. Oftewel een ideale manier wanneer u een efficiënte oplossing zoekt voor online urenregistratie en tijdschrijven voor advocaten.
Online urenregistratie en tijdschrijven als onderdeel van dossierbeheer voor advocaten
AdvocaatCentraal is speciaal ontwikkeld voor kantooradministratie voor de advocatuur. De software omvat verschillende functies die allemaal bijdragen aan een efficiëntere manier van werken. Onderdelen van de software zijn:
- Online urenregistratie;
- Verschotten boeken inclusief automatische synchronisatie met Twinfield inkoop;
- Documentmanagement om eenvoudig e-mails, processtukken en brieven te genereren en beheren;
- Rapporten die een eenvoudig overzicht geven van cliënten, dossiers, uren, declaraties en debiteuren;
- Tijdschrijven voor advocaten volgens de Recofa-richtlijnen.
Bent u ook werkzaam voor cliënten in het buitenland? Dan kunnen de aanvullende functies weleens van pas komen. Denkt u bijvoorbeeld aan Engelstalige declaraties, creditnota’s, declaratie van voorschotten en 0% BTW declaraties voor buitenlandse cliënten. Ook is het mogelijk om het percentage van kantoorkosten en de minimum tijdseenheid zelf te bepalen.
Allesomvattende kantooradministratie voor de advocatuur
Bent u nog op zoek naar een oplossing voor uw kantooradministratie binnen de advocatuur? Graag vertellen wij u meer over onze gebruiksvriendelijke software die zonder cursus te gebruiken is. Omdat wij automatisch nieuwe versies van de software uitbrengen, werkt u altijd met de nieuwste versie zonder dat een externe IT’er daar een kostbare update voor hoeft te doen. Zo kunt u snel de online urenregistratie bijhouden en advocaten laten tijdschrijven binnen het kantoor. Om u van alle gemakken te voorzien binnen uw kantooradministratie voor de advocatuur bieden wij naast dossierbeheer ook Office en Twinfield aan. Met Office of een ander mailsysteem gekoppeld aan AdvocaatCentraal kunt u eenvoudig uw e-mails per dossier bijhouden en factureren per e-mail. Twinfield geeft een overzicht van de boekhouding. Alle debiteurengegevens en declaraties worden automatisch overgebracht waardoor u hier geen omkijken naar heeft.
Een maand lang AdvocaatCentraal uitproberen
Bent u geïnteresseerd in onze software voor de kantooradministratie binnen advocatuur? Wij nodigen u van harte uit voor een kennismakingsgesprek. Hier laten wij graag een demo van de software zien waarna u deze een maand lang kunt uitproberen binnen uw advocatenkantoor. Heeft u vragen? Bel ons dan via het telefoonnummer 035-5435566.