AdvocaatCentraal biedt een compleet softwarepakket voor advocaten. Heeft u een klein of middelgroot kantoor en wilt u af van die hoge IT kosten? Dan is dat vanaf nu geen probleem meer. Dankzij de administratie met het softwarepakket voor de advocatuur hebt u het beheer grotendeels uitbesteed. U kunt direct aan de slag. Installatie van ingewikkelde software is verleden tijd. Het enige dat u nodig heeft is een computer met Office en een internet verbinding. Wilt u ook besparen op IT- kosten?
Een softwarepakket voor advocaten met diverse e-mailoplossingen
Sleep eenvoudig e-mails naar dossiers zodat u per cliënt de bijhorende e-mails en contactgegevens bij de hand heeft. Of u nu werkt met Office of een ander mailprogramma, het beheren van e-mail, contactgegevens, taken en agenda is nog nooit zo eenvoudig geweest. En dankzij Microsoft Exchange heeft u altijd alle gegevens bij de hand, zelfs wanneer u vanaf een andere computer werkt. Voor de boekhouding werken we samen met Twinfield. Twinfield beschikt over een koppeling met ABNAMRO, ING, Rabobank en KNAB. Debiteurengegevens en declaraties in AdvocaatCentraal worden automatisch naar Twinfield geboekt. Betalingen en ontvangsten worden iedere nacht vanuit de bank in Twinfield geboekt. Betalingen of deelbetalingen van declaraties worden automatisch vanuit Twinfield in AdvocaatCentraal verwerkt zodat de advocaat de debiteurenstand in AdvocaatCentraal perfect in de gaten kan houden en uit AdvocaatCentraal zijn aanmaningen kan versturen.
Wat zeggen andere advocatenkantoren over het softwarepakket voor de advocatuur?
Ruim 700 andere advocatenkantoren gingen u al voor. Bent u benieuwd hoe zij het softwarepakket voor de advocatuur ervaren? Neemt u dan een kijkje onder het kopje ‘Referenties’ en krijg een impressie van de tevredenheid. Kunnen wij uw referentie binnenkort toevoegen? Wij zien uw aanvraag voor het softwarepakket voor de advocatuur graag verschijnen via de mail of bel naar het telefoonnummer 035-5435566.